Pitanja i odgovori

Trebaš pomoć pri korištenju usluge? Tko pita ne skita! Pronađi sve što te zanima o usluzi, njenom korištenju i sigurnosti među najčešće postavljenim pitanjima.

Kako postati korisnik Iskon.Smarthome sustava?

Iskon.Smarthome sustav možete naručiti putem Iskon.Webshopa ili pozivom na broj 0800 1000. Za više detalja posjetite našu web stranicu smarthome.iskon.hr.

Kako instalirati Iskon.Smarthome sustav?

Smarthome sustav možete instalirati sami kod kuće. Kroz proces instalacije će vas voditi „wizard“ na mobilnoj aplikaciji i sama instalacija u prosjeku traje 10-15 minuta. U slučaju bilo kakvih poteškoća, možete kontaktirati stručne osobe na Iskonovoj strani na broju telefona 01 6000 801 koje će vam pomoći pri instalaciji.

Koliko je sustav siguran i gdje se čuvaju podaci?

Sustav je certificiran za distribuciju unutar Europske Unije i zadovoljava zahtjevne standarde EU. Korisnici su zaštićeni u svim aspektima.

Koliko traje jamstvo Iskon.Smarthome sustava?

Jamstvo za sve senzore u Iskon.Smarthome sustavu je 12 mjeseci.

Što je centralna jedinica?

Centralna jedinica je „mozak“ Iskon.Smarthome sustava, centralni uređaj sustava koji povezuje bežične senzore s Iskon.Smarthome serverom i tako omogućava krajnjim korisnicima upravljanje.

Koje uređaje je moguće spojiti na Iskon.Smarthome utičnicu?

Na senzor utičnice moguće je spojiti bilo koji električni uređaj ili više njih čija ukupna snaga ne prelazi 3,7 kW.

Kako se sve može upravljati Iskon.Smarthome sustavom?

Za korištenje Iskon.Smarthome sustava potreban vam je pametni mobitel koji ima iOS ili Android operativni sustav (Android verziju veću od 4.2. i iOS verziju veću od 7.1.?). Aplikacije možete preuzeti na Apple store-u i Google play-u.
Također, sustavom možete upravljati i putem web aplikacije.

Jesu li potrebni radovi prilikom instalacije Iskon.Smarthome sustava?

Za instalaciju sustava nisu potrebni građevinski niti slični radovi.

Je li potrebno računalo za korištenje Iskon.Smarthome sustava?

Za korištenje Iskon.Smarthome sustava nije potrebno računalo. Dovoljan vam je „pametni“ mobilni telefon.

Mogu li preseliti sustav na drugu lokaciju?

Iskon.Smarthome sustav možete preseliti na drugu lokaciju. Sustav se može koristiti u bilo kakvom prostoru koji ima pristup fiksnom internetu.

Može li korisnik Iskon.Smarthome sustava biti pravna osoba?

Korisnik Iskon.Smarthome sustava može biti i fizička i pravna osoba.

Detektira li Senzor pokreta kretanje kućnih ljubimaca?

Da.

Mogu li na pametnu utičnicu priključiti produžnu/razvodnu letvu?

Možete, i svi uređaju priključeni na letvu će se paliti/gasiti ovisno o vašim naredbama

Može li se upravljati sustavom putem web aplikacije?

Da, sustav se može kontrolirati putem web aplikacije.

Može li Iskon.Smarthome sustav raditi izvan Hrvatske?

Da.

Hoće li u slučaju provale policija biti kontaktirana?

Iskon.Smarthome je sustav za kućnu upotrebu koji pruža korisniku mogućnost uvida u kućanstvo i kao takvo nije profesionalno security rješenje već vam daje mogućnost da dobijete informacije na osobni mobitel, ako se u vašem domu odvija nepreviđena kretnja.

Da li je podržana integracija s IFTTT aplikacijom?

Trenutno nije podržano, ali razmatramo integraciju s ovom aplikacijom.

Može li više korisnika pristupiti aplikaciji i uređajima?

Da, više korisnika može koristiti aplikaciju i uređaje koristeći iste podatke za prijavu. Radimo na opciji više korisnika na istom korisničkom računu.

Kolika je maksimalna potrošnja električne energije Pametne utičnice?

Maksimalna potrošnja je 16A, 3,7 kW.

Koliki je maksimalni broj senzora?

Maksimalno 30 senzora.

Prema kojoj se tarifi računa potrošnja električne energije putem Pametne utičnice?

Računa se okvirna potrošnja prema procjeni baze plave HEP ODS d.o.o. tarife.

Kamera nije postavljenja da streama ili snima, ali svejedno svijetli zelena lampica. Zašto?

Povremeno Centralna jedinica provjerava dostupnost kamere. Zato se lampica potvremeno upali. Povremeno kamere iako ne streama i ne snima može zablinkati u slučajevima kad centralna jednica provjerava dostupnost. Ovo se događa svakih 10tak minuta.

Snima li kamera zvuk?

Ne. Kod kamere u sklopu Iskon.Smarthome paketa je ova funkcionalnost ugašena.

Je li preporučljivo da Iskon.Smarthome upotrebljavaju djeca?

Sustav je prije svega namijenjen odraslim osobama i nije preporučeno dozvoljavanje djeci da upravljaju sustavom.

Je li moguće nadograditi sustav dodatnim senzorima?

Da. Na web stranici Iskon.Smarthomea moguće je provjeriti koji su senzori trenutno dostupni te novosti o nadogradnji sustava novim senzorima. Na stranici je moguće ostaviti komentar ili prijedlog koji će Iskonu pomoći pri odabiru i implementaciji senzora.

Čemu služe USB portovi na Centralnoj jednici?

USB portovi služe za dodatne funkcionalnosti koje ćemo dodavati na naš sustav. Jedna od glavnih primjena je 3G USB stick ili Wifi dongle.

Treba li mi fiksni internet za korištenje Smarthome usluge?

Da. Fiksni internet je preduvjet za korištenje Iskon.Smarthome usluge.

Trebam li koristiti Iskonovu uslugu interneta kako bih mogao koristiti uslugu Iskon.Smarthomea?

Ne. Uslugu je moguće koristiti uz internet bilo kojeg providera.

Koje sve uređaje mogu priključiti na sustav?

Na sustav se mogu priključiti svi uređaji koje možete naći na Iskon.Smarthome stranicama i u Iskon.Webshopu. Iskon će kontinuirano dodavati nove senzore, čim oni prođu sva potrebna testiranja, kako bi vaša usluga bila još kompletnija

Mogu li koristiti drugu kameru osim one u Smarthome paketu?

Kako bi sve funkcionalnosti na Iskon.Smarthome aplikacijama optimalno radile, preporučamo korištenje kamera koje se nude unutar Iskon.Webshopa.

Mogu li lokalno snimati kamerom?

Snimke možete preuzeti lokalno, a snimanje se odvija u cloudu.

Mogu li kameru koristiti neovisno o sustavu?

Kamera koju koristite je „projektna“, može se koristiti isključivo unutar Iskon.Smarthome sustava

Kako mogu povećati prostor za pohranu snimke?

Trenutno je na raspolaganju 512MB. Moguće je sav snimljeni sadržaj preuzeti na računalo ili drugi hard disc i tako osloboditi prostor za pohranu snimke. Iskon radi na dodatnim opcijama koje će omogućiti veći prostor za pohranu.

Što je potrebno da bi koristio pametne žarulje?

Potreban je osnovni Iskon SmartHome paket.

Kako instaliram pametnu žarulju?

Pametnu žarulju postavite u željeno rasvjetno tijelo (Sobnu lampu, luster…). Nakon toga Centralnu jedinicu postavite u mod za uparivanje tako da dugme pritisnete i držite pritisnuto 3 - 5 sekundi dok ne počne treperiti. Potom upalite žarulju na prekidaču vašeg rasvjetnog tijela i nakon nekoliko će sekundi dugme na centralnoj jedinici prestati treperiti. Tada je uparivanje završeno i u kratkom će se vremenu u aplikacijama pojaviti pametna žarulja.

Mogu li žarulje staviti umjesto klasičnih žarulja ili je potrebno preurediti instalacije za pametne žarulje?

Žarulje stavljate umjesto klasičnih te nisu potrebne nikakve intervencije na instalacijama.

Rade li pametne žarulje ukoliko mi internet konekcija ne radi?

Rade, ali nećete ih moći kontrolirati preko aplikacija niti ćete moći podešavati ambijent te boju i jačinu boje. Ukoliko nema internet konekcije, pametne žarulje rade poput klasičnih žarulja.

Što se dogodi ukoliko na prekidaču rasvjetnog tijela ugasim žarulju?

Žarulja će biti nedostupna Iskon SmartHome sustavu te ju nećete moći kontrolirati putem aplikacija sve dok ju ponovo ne upalite na prekidaču rasvjetnog tijela.

Moram li kupiti pametne žarulje u Iskon.Webshopu da bi radile sa Iskon SmartHome sustavom?

U Iskon SmartHome sustav su integrirane Osram lightify CLA 60 RGBW i CLA 60 W Clear žarulje. Ukoliko se radi o ta dva modela, ne morate ih nužno kupiti u Iskon.Webshopu da bi radile sa Iskon SmartHome sustavom. Preporuka je da ih kupite u našem webshopu jer se mi brinemo da imaju najnoviji softver te ćemo puno lakše moći riješiti bilo kakve poteškoće.

Niste pronašli odgovor?

Ako ipak nisi pronašao informaciju koji si tražio ili imaš li bilo kakve, komentare, prijedloge ili nedoumice, slobodno nam se javi. Rado ćemo ti pomoći.

Kontaktirajte nas
Moj-Smarthome